zaterdag 30 juli 2011

Kamermuziek

Hallo leukerds!

Ik weet dat het inmiddels zaterdag is. Ik bedoel vrijdag met een verlengsnoer hihi.
Ik wil jullie leukerds vertellen dat ik een kamer heb! In Leeuwarden! Dus ik ben innig gelukkig.

Op dit moment luister ik naar het John Butler Trio, en zit ik in een met schemerlicht gevulde studio, achter mijn macbook te schrijven. Dit te schrijven. Aan mijn rechterzijde staat een drumstel en een mengpaneel. Achter mij een piano, een basgitaar en gigantische boxen en versterkers. Mijn gitaren hangen op mijn kamer en ik ben omgeven met bladmuziek. Het notenschrift praat tegen mij in stilte, en ik herhaal het, ik speel het af. Muziek praat met mij, tegen mij. En ik praat met muziek, ik praat terug, call & response. Ik noem de relatie tussen mij en muziek close harmony. Klinkt dat niet als muziek in je oren?

Jongens, ik ga weer bassen, ik vind jullie lief.

p.s Welkom Ruud! Ruudie, Ruuderd, Roodie, der rudy!
p. p. s. Ondertussen luister ik Esperanza Spalding.

1 opmerking:

Manou zei

de titel kamermuziek is zo kloppend het is bijna eng