donderdag 28 juli 2011

Juist...

Dus jullie willen mij beter leren kennen? De echte Vic, gebreken en oneffenheden inbegrepen? Dan krijgen jullie dat. Of je er blij mee gaat zijn is een ander verhaal.

Vandaag is het donderdag. Gisteren was het woensdag. En zoals dat wel eens gebeurt op een woensdagavond in de vakantie, was er een feestje. Nou is feestje in dit geval een groot woord (opkomst: 8 man), maar gezellig was het wel. Het was, zoals wel vaker, een breng-je-eigen-drank-en-eten-mee-feestje. Dus ik kom daar, vol goede bedoelingen, met een fles ranja aanzetten. Blijkbaar dachten bepaalde mensen daar anders over en werd er al gauw een fles Smirnoff (12,5% 70cl) voor mijn neus gezet. (Hartelijk dank, Nina)

Een aantal uur later was de fles leeg. Nog een aantal uur later was mijn maag leeg. En nog een keer. En thuis nog een keer. Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen bij mij thuis het logeerbedje van Lisanne (ja, Toffe Lisanne) te raken. Waar ik vervolgens maar zelf in ben gaan liggen.

Zo ben ik dus. Soms. Op bepaalde woensdagavonden. En zo zie ik er dan uit: (halverwege de avond, en tegen het einde, maar dat was waarschijnlijk al duidelijk)
Ja, die foto staat ingesteld op 'extra groot'. Dat is voor de impact, denk ik.

Tevreden met wat je nu weet? Ik had het persoonlijk liever niet geweten, maar dat is natuurlijk mijn mening.
Herman Brusselmans zei al ooit: Je beseft echt dat je van iemand houdt als je haar van dichtbij hebt zien kotsen dat het klettert. Had ie gelijk? Ik heb geen idee
Een Tof Persoon zei ooit: Ik ben niet perse bang om alleen te zijn, maar het is gewoon fijner als je samen bent. Toepasselijk? Geen idee

Geen opmerkingen: