woensdag 27 juli 2011

Echt wel het is nog woensdaggg

Ik had vandaag gepland jullie iets te vertellen over roodgras. Ik wilde zelfs een roodgrasje voor jullie tekenen. Maar toen kwam Anna en die wilde pannenkoeken eten. Toen gingen we twee films kijken. [Nederlandse. Veel seks.] Toen bedacht ik dat ik Ilse al drie weken niet gezien had dus haalden we ilse op, al Rufus Wainwright zingend in de auto en toen zijn we op het terras beland. Nu kom ik thuis en krijg ik een alamerend bericht van Tamara. Bijna vergeten dus. Net als hoe we net vergaten een parkeerkaartje te kopen. Maar dat kwam goed dus dit vast ook.

Mijn twee vriendinnen staan een toneelstukje voor me op te voeren omdat ik niet gestoord wil worden bij het schrijven en zo proberen ze me inspiratie te geven. Anna is net opgesloten en nu geven ze elkaar een high five.
Ze staan nu een computer te aaien en te knuffelen alsof ze nog nooit een computer hebben gezien. Het wordt bijna tijd het gespuis weer naar huis te brengen.



We maken eigenlijk altijd wel rare dingen mee. Daarnet op het terras ging de ober op onze tafel staan omdat we vonden dat hij iets extra's moest doen om zijn fooi te verdienen.
Tamara, Ilse is je gelijke. Ze heeft in de afgelopen 2 uren 5 bitterballen, 8 stukjes worst, een kwart van een taart, en 3 pannenkoeken opgegeten.
Anna doet nu net alsof we in de tv serie 'In therapie' spelen en ze spreekt me nu toe als therapeut. Ik ben voor de gelegenheid maar even op de bank gaan liggen. Mijn probleem is dat ik de computer niet los kan laten.



Sorry voor dit wollige stukje. Vertel me eens een leuke anekdote over jullie vrienden?

Morgen ga ik een roodgrasje voor jullie tekenen. Ik daag jullie uit datzelfde te doen! joe.


ilse lacht mijn vingerverfschilderij uit. 

Geen opmerkingen: