donderdag 28 juli 2011

awesome.

oh shit ja. het is weer donderdag. ik had gister iets moeten posten.

Leer mij kennen.

je wil niet weten hoe vaak ik op een dag awesome zeg.
hier een gecensureerde lijst, me dingen die awesome zijn.

star wars
pizza
bier
bassisten
op blote voeten lopen
mijn skielerplank
herman, mijn hond
ene mevrouw muller
back to the future
NOFX
pukkelpop 2011

gaya, de alleseter. die gast eet letterlijk ALLES. zo had ie afgelopen weekend nog een frietje frietzak op, plus twee polsbandjes als toetje.

kwallen
inktvissen
mijn nieuwe woonplaats

groezrock 2011
roel for shizzle my nizzle dizzle hizzel.
johnny dub's recipe book
johnny himself
roger alan wade

fruit uit blik
soep uit blik
bleekselderij
slapen bij jap op de bank
wakker worden met smalen in je face

blote alles
kraanvogels
mijn wokpan


joah.

jongens, ik ben heir te lam voor, off to hasselt, skieleren.


houdoe.

Geen opmerkingen: