vrijdag 7 oktober 2011

Heyhallo vreemdeling,

Na mijn "gedichtje" nieuweling dacht ik dat het leuk was mezelf misschien eens voor te stellen. Ik ben Anouk een meisje van 16 jaar dat een beetje verloren in de wereld rondloopt, wat ik precies wil is me nog steeds niet duidelijk.
Vorig jaar heb ik trots mijn VMBO-diploma gehaald waar het dilemma begon, wat ga ik in godsnaam doen ? De keuze is op Horeca Ondernemend Manager gevallen, waarom precies is mezelf ook nog onduidelijk maar het bevalt goed dus.
Keuzes maken is niet zo mijn ding, ik ben snel bang een verkeerde keuze te maken. Ik hou van festivals, oudere bands als the doors, the ramones, the beatles, the sex pistols en natuurlijk ook de nieuwe bands met de oude sfeer.
Met uitgaan ben ik vaker te vinden in de azijnfabriek in roermond, popudium fenix in sittard, de nieuwe nor in heerlen en verschillende cafe's op de markt in sittard.
Zelf woon ik in een boeren dorp waar ik van walg, De natuur is mooi om foto's te maken en "je rust" te vinden maar er is helemaal niks leuks te doen.
Een van mijn levensdoelen is een wereldreis maken, dat zou ik het allerliefste in de hele wereld doen.
Ik hou van culturen, reizen en ontdekken.

Verder ben ik op internet nog te vinden HIER en HIER!
Ik weet niet goed wat ik verder nog zou moeten vertellen dus dit was het dan.

Tot de volgende keer
xoxo

Geen opmerkingen: