woensdag 5 oktober 2011

Hallo vreemdeling

Ik leerde je naam toen de wind hem fluisterde,
Je stem weerklonk in het water van de zee.
En we liepen over duinen die nog niet bestonden,
de vogels die de lucht bewoonden hadden blijkbaar geen idee.

En het was geen spel, het was een wonder.
Toen de zon de dag verdronk in zee.
De weg liep over onuitgesproken woorden,
ik kon alleen maar alles hopen, en het leven gokte met me mee.

De nacht voelde als een nieuwe wereld,
de maan hing in een wolk van glas,
dromen vonden plotseling nieuwe harten,
alsof alles zomaar anders was.


sorry voor het cheesy rijmschema, ik kon er niks aan doen ik heb het echt geprobeerd. 



deze foto maakte ik dus toen ik nog in noorwegen was. geen zin om een nieuwe te maken. Zo bracht ik de leukste dagen door. 

Geen opmerkingen: