maandag 3 oktober 2011

Heehoi, aangenaam.

Het lijkt me slim om me eerst even voor te stellen. (:

Ik ben Andra en ik ben in maart 16 geworden. Ik vind dat Limburg een eigen land moet worden, want mijn provincie is echt helemaal geweldig (denk hier even een héél overdreven, afschuwelijk, Limburgs accent bij). Nee, eigenlijk vind ik Limburg verschrikkelijk en wil ik hier zo snel mogelijk weg als ik mijn diploma heb. Dus als alles goed gaat, vertrek ik over een jaar naar een hele grote, het liefst buitenlandse stad, waar ik met duizend katten, heel veel kleren en alleen maar tweedehands spullen samen ga wonen.
Ik ben chaotisch, mijn hoofd is een chaos en mijn kamer trouwens ook. Ik droom de hele dag, verzin de mooiste verhalen in mijn hoofd en hoop maar al te graag dat ze uitkomen. Denken doe ik te veel, veel te veel. Ik ben niet zo goed in gelukkig zijn, maar ik doe mijn best.
Ik hou van muziek. Ik zou heel graag muziek willen maken, maar helaas ben ik zo muzikaal als een stoeptegel.
Lezen, schrijven, Frans proberen te praten en tekenen doe ik ook heel graag. Festivals, reizen, het strand, de zee, de zon en de regen vind ik fijn. Ik zit op wedstrijdzwemmen en doe soms hardlopen. Fotograferen vind ik ook heel leuk en dan het liefst analoog.
Ik heb werkelijk geen idee wat ik na het gymnasium wil doen, ik ben in ieder geval tot de conclusie gekomen dat ik geen universiteit ga doen.
Ik observeer heel graag mensen, maar kan niet zo goed tegen enorme mensenmassa’s.
Mijn lievelingsdier is een kat, mijn lievelingskleur is geel, ik heb geen lievelingseten en ik ben al bijna een half jaar vegetariër.

Nu nog even een foto:

(Ik ben de linker, maar ik neem aan dat dat wel duidelijk is. Deze foto is genomen in Nepal, waar ik drie weken van de zomervakantie heb doorgebracht. Ik heb daar ontwikkelingswerk gedaan, en ik raad het iedereen aan die de kans krijgt dat te doen! Naar Nepal gaan, raad ik trouwens ook aan! Echt een fantastisch mooi land met ongelofelijk gastvrije mensen!)

Ik hoop dat ik jullie hiermee genoeg heb geïnformeerd!  Tot volgende week!
Oh, en voor de geïnteresseerden, ik heb tumblr!
http://toivoton.tumblr.com
http://verlangens.tumblr.com

Geen opmerkingen: