donderdag 22 september 2011

Wisten jullie dat...

Mensen een betere keuze maken nadat ze ergens 3 minuten onbewust over nagedacht hebben dan als ze er 3 minuten bewust over na hebben gedacht?

Dat piraten dat ooglapje helemaal niet hebben omdat ze één oog missen, maar omdat ze afwisselend bovendeks of onderdeks moeten zijn en zodra ze daartussen wisselen ze hun ooglapje over hun andere oog doen omdat ze dan beter zien in verband met het licht (en donker)?

Dat er voor dit stukje al 111 toffe stukjes online staan en dat dat eveneens het huisnummer van een bepaalde toffe schrijfster is?

Dat fans die in de rij staan voor een U2 concert als er voorgedrongen even boos worden op de voordringer, of deze nou voor of achter hun voordringt?

Dat mijn hond, Snuffel, deze zaterdag 100 jaar wordt (in hondenjaren natuurlijk) en dat er dan ook nog eens een bepaalde toffe schrijfster jarig is?
                                                                    Dat is mijn hond, niet de toffe schrijfster.

Dat ik sinds gisteren een nieuwe laptop heb (mijn eerste laptop ooit)?

Dat Toffe Margriet vandaag aan de waterpijp heeft gezeten?

Dat vandaag de deadline was voor mijn eerste officiële universitaire paper, maar dat ik die gisteren al ingeleverd had?

Dat ik vandaag besloten heb mijn baard (na lange tijd) af te scheren?

                                                                               Dat is mijn (dons)baard

Dat ik vandaag vergeten was dat het donderdag was, tot Margriet mij daar een uurtje geleden aan herinnerde?

Nee he? Ik wed dat jullie dat niet allemaal wisten. Maar nu wel =)

1 opmerking:

Lisanne zei

Vic, je baard eraf?! En je trots dan? Wat een hele grote en goede schande!