maandag 19 september 2011

here comes the sun

Elke keer opnieuw vind ik het erg jammer dat ik geen contact heb met mijn medebloggers op dit blog.
Het lijkt me leuk een keer af te spreken eigenlijk, want .. ja, mailen en msn vind ik niet zo goed passen.
Wat vinden jullie ervan? (:
Of denken jullie nu dat ik een vieze oude man ben?
hihi

mannendeo is wel lekker eigenlijk, de dovedeo was op vanochtend, dus heb ik maar even die chocolate dinges dark temptation van m'n broer gebruikt, maar die is lekker en die ruik je veel langer en veel beter dan vrouwendeo!?
Wat is dat?

Ik luister here comes the sun, oeh, <3
Trouwens, het is heel leuk om op de youtube van eenhandjevoltoffemensen te spieken, want soms staan er nog liedjes die je kunt luisteren die de anderen hebben geluisterd :D ...
Oké, nu klink ik al helemaal als een vies oud mannetje [die ook nog eens iedereen hier loopt te bespieden!]


nu kunnen jullie niet meer denken dat ik een vies oud mannetje ben, want die zou zoiets niet plaatsen.

Oké, ik ga nu stoppen met de hele tijd ik zeggen en de hele tijd proberen te bewijzen dat ik geen vies oud mannetje ben.


...


tot volgende week!





9 opmerkingen:

margriet zei

oke een paar dingen.

JA WE MOETEN AFSPREKEN ECHT JA JA JA JAAJAJJAJAJA

en daarbij.
en daarbij..
youtube van toffe mensen say whattt

Danielle zei

ja dat is tofffffff

Lisanne zei

Een handje vol toffe mensen youtube? En msn? En mail? En waaaat? Volgens mij gaan er echt hele werelden langs mij af, haha

Maaaarije zei

Ik snap het youtube gedeelte ook niet ):

Ruud zei

Je kan dus blijkbaar inloggen op youtube met dezelfde inlog gegevens als hier. Dat heb ik net gedaan en volgens de kijkgeschiedenis heeft iemand een filmpje over skiën in Noorwegen gekeken, haha.

margriet zei

o dat was ik denk ik x] ging perongeluk.

Manou zei

hahah dat is leuk :') wanneer spreken we af en waar? :D:D oh en kunnen die hamsters er dan ook bij zijn mihi. schattigste. foto. ooit.

annet zei

hihi, ja, wat Ruud zegt klopt dus inderdaad!
maar ik weet niet wanneer (:

ik ben elke vrijdag vrij en elke zaterdag en elke zondag .. bijna dan.
jullie?

Danielle zei

ik ben ook elke vrijdag vrij! en zaterdag en zondag ook ja.