woensdag 21 september 2011

Ik heb een muur

Van wolken. oke onzin. [nu dan echt.]

Vanaf het moment dat ik aan het touwtje trok van het licht raakte ik in een trance. Met het licht uit, en met mijn zicht een zintuig afgesloten was het geluid van het kletterende water het enige waar ik me op concentreerde. Toen het water mijn huid raakte stond ook mijn zenuwstelsel op scherp. Met een draai aan het koude verhitte ik mijn huid. Zo warm als ik het verdragen kon liet ik het over me heen komen. En ik sloot mijn ogen ook al was dat niet echt nodig. Ik sloot de wereld af en alles kon de waarheid zijn. Als ik mijn ogen opende stond ik in een ander huis in een andere ruimte op een andere plek. En ik was iemand anders en het leven moest nog beginnen.

Maar ik opende mijn ogen en de illusie vloog voorbij. Zelfs in het donker herkende ik de vage lijnen. Mijn hand vond de knop die de warmte regelde. Ik liet het warme water wegvloeien en liet het koude weer toe. Kouder en kouder. Niet zo koud als ik het verdragen kon want dat kon bijna niemand. En in die kou stond ik een tijdje tot ik de wereld weer terugvond en mijn handen vonden het licht die me toonden dat ik echt nog in dezelfde kamer was die alleen een beetje was veranderd door de wolken van de damp die ik gecreƫerd had met de warmte.

nou dat dus. doe het er maar mee

ik begin vandaag met een foto. zoals iedereen vanaf nu moet doen goed, gewoon een webcam foto of iets anders wat daar op lijkt. hoeft niet eens per se van jezelf




ik ben een clowntje. dat daarachter is mijn Wall of Stuff. bedacht door charlie mcdonnel.
die lelijke kaarten zijn nu weg en er hangen mooie tekeningen bij. en ik verzamel nu pasfotos en mooie woorden en tekeningen dus ik wil graag van ieder van jullie een mooie tekening of geschreven verhaal en een pasfoto. dankuwel

Geen opmerkingen: