zaterdag 24 september 2011

Uitgestippeld


De jongen bekeek haar van top tot teen. Het was de eerste keer dat hij zo’n wonderbaarlijk mooi meisje zag, het was de eerste keer dat hij een meisjeslichaam zou ontdekken. Hij had haar gevraagd of hij even naar haar mocht kijken zodat hij wist hoe haar lichaam, waar hij dadelijk in zou kruipen, gevormd was. Zo bang was hij, bang om in haar te verdwalen aangezien zijn richtingsgevoel nooit zijn sterkste kant was geweest.
Toen ze aarzelend had gezegd dat het mocht trok ze haar kleren uit, met blosjes op haar wangen. Het was geen schaamrood, dat wist hij zeker. 

Ze was anders dan hij verwachtte bij naakte meisjes. Ze was anders dan al die vrouwen die hij had gezien in vieze blaadjes. Vrouwen waar hij noch warm noch koud van werd, alleen als het even moest. Haar borstjes waren bezaaid met grappige sproetjes, en zouden vast zijn handen niet vullen. Om haar navel hing een aureool van kleine zachte donshaartjes, die zachtjes meebewogen met haar langzame adem. Hij vroeg zich af of iemand anders dat al ooit was opgevallen. Vast niet. Niks liever wilde hij dan rustig naar haar toelopen, in haar oor fluisteren hoe mooi ze was en dan zijn mond naar de hare verplaatsen. Maar zijn angst om in een vlaag van blind verlangen van het pad te geraken en nooit meer de weg terug te vinden hield hem tegen.

Langzaam liep zij naar hem toe en pakte zijn hand. Met zijn vingers in haar handen verbond ze haar sproeten en zorgvuldig stippelde ze een route uit. Van haar borsten, naar haar navel, naar haar heupen, naar haar billen. Hij keek zijn vingers achterna en met dezelfde blosjes als daarnet  fluisterde ze in zijn oren ‘je hoeft niet bang te zijn om te verdwalen, ik weet de weg’.

Ik ben vandaag jarig en bestempeld met volwassen-zijn, wat een eng idee. En dit is vast het meest ‘erotische’ wat ik ooit geschreven heb, geniet ervan. EN MIJN BROERTJE HEEFT MIJ EEN PINATA GEGEVEN, wat een waar genie!


Dit is mijn 'ik-ben-veel-te-brak-om-jarig-te-zijn-maar-ik-heb-wel-zin-in-mijn-feestje-en-ik-heb-hoofdpijn-en-drink-nooit-meer-en-ga-mijn-dronkenschap-al-helemaal-nooit-meer-filmen-en-eigenlijk-viel-het-dronkenschap-nog-wel-mee-eigenlijk-en-gister-was-een-fantastische-dag-en-ik-heb-gister-samen-met-ruud-de-herstzee-overwonnen-wij-zijn-zo-cool'-hoofd. 

En nu ga ik taart eten :)

2 opmerkingen:

Marije zei

nog gefeliciteeeeerd! en geniet van het volwassen zijn, ik weet niet of het iets is waar je van kunt genieten maar toch (:

Lisanne zei

dankjewel!

ik ga zo goed mogelijk proberen ervan te genieten en dat gaat vast wel lukken, al zal dat niet door het volwassen zijn komen. laat ik maar gewoon gelukkig zijn :)