zaterdag 10 september 2011

Wat ik dacht toen ik niet wist dat ik dacht


Ik weet niet meer wat ik wil of waarom ik dat wil en dat niet wil, of alles wil wat ik nooit wilde of wil wat ik altijd wel wilde maar niet wilde kwijtraken in alles wat ik eerder en nog meer wilde of- Wilde wat wilden wilden. Alles komt vast wel goed, vast wel goed. Ooit wel goed. En als het niet goed komt, niet nu goed komt, komt het morgen goed. Of een van de dagen erna die ik nog niet kan tellen. Maar alles komt vast wel goed. Ik ben zo bang. Nee, niet bang zijn. Niet bang zijn, nergens voor nodig. Luister naar je buik. Luister naar je hoofd en de muziek die daar speelt. Dans op wat er eerder was en met wat je in de toekomst wil walsen en dans met al het nieuws wat met je dansen wil. Ik voel me zo vies, douchen moet ik. Ik voel me zo vies, vlekken tussen borsten. Ga nou eens weg, blijf van me af, laat me genieten van mooi blanco zijn. Rood staat me niet, melkwit. Laat me alleen, met wat ik al was. Val ik wel op, als ik niet vallen wil? Rep niet mijn lichaam, rep maar mijn hoofd. En ik weet niet wie ik ben, wie ik ben, wie ik ben. Wel wat ik zijn wil, een dief in de nacht. Leeg is wat ik wil, voor eventjes dan-

Dit was een kleine greep uit de chaos in mijn hoofd.

Geen opmerkingen: