woensdag 7 september 2011


Een tof mens, schijnbaar ben ik dat. Tenminste, ik zou verwachten dat ik dat mag zeggen gezien ik gevraagd ben om een nieuwe woensdag schrijver te worden. Dit mede omdat ik dingen zeg als luiwammes en heus waar, en omdat mijn vriendje een flapdrol is.

Want ja, het vriendinnetje neemt het over van jullie favoriete krullenbol die schrijft over oude vrouwtjes, portemonnee’s en dingen die awesome zijn. Gelukkig heb ik wel eens gehoord dat ik zelf ook best leuk ben, en is er nu eindelijk een oplossing voor die berg rommel die zich in de afgelopen jaren in mijn hoofd gevormd heeft.

Is het dan nu het moment dat ik zo’n saai stukje schrijf over wie ik ben? Zodat jullie weten wat voor onzin jullie moeten gaan verdragen elke woensdag? Awesome. Here it goes.

Hai! Lotte, aangenaam. Klein, blond en huppelend gevalletje van 18 jaar en 8 dagen. Op dit moment ben ik voornamelijk bezig gelukkig te zijn in Utrecht, zo veel mogelijk snoep te eten, plaatjes te bekijken van katten, bier te drinken, geld uitgeven aan nutteloze dingen, studeren en in de trein te zitten naar Eindhoven of Purmerend.

Mag ik ook zo’n ‘waar ik van hou’ stukje maken? Ja?
Goed. Waar ik van hou: katten. 

Zo.

Gezien ik nu dingen moet gaan doen als stage mogelijkheden mailen, banen zoeken, afwassen, m’n haren kammen en andere ‘kom, laten we doen alsof je volwassen bent!’ dingen, is dit misschien wel het kortste stukje ooit.

Volgende week woensdag komt er iets nieuws.
Er is een kans dat het over katten gaat.

Liefs,
Lotte 

4 opmerkingen:

Marije (van de donderdag) zei

Welkommmmm! Ik ben blij dat er weer meer mensen gaan schrijven op woensdag :)
En ik geloof dat ik jou wel mag, aangezien jij van katten houdt.

Tamara (van de dinsdag) zei

Welkom! Leuk voorstelstukje dinges!

margriet zei

Marije zeg hee ik schrijf al 10 weken elke woensdag ik ben diep beledigtdt

Marije zei

Ja, maar met "weer meer" bedoel ik dus twee in plaats van één.
Niet beledigd (met een d, dus) zijn jij!! Ga maar schrijven :)