maandag 5 september 2011

maatregelen

Het is tijd voor maatregelen, na humeurige buien, 4 antibiotica kuren tegen blaasontsteking sinds de laatste schooldag en te veel lichamelijk leed ben ik het wel zat.
Things need to change.

Ik geef toe, ik hou van ongezonde dingen zoals niet sporten en in bed liggen met paprikachips, safaricola een sigaret en teen mom.
Ver weg van appels en wandelen.
Maar soms heb ik een omslagpunt, zoals nu.
Dan moet alles ineens radicaal anders.
Chaos in mijn hoofd.
Bah, ik hou er niet van.
 Het enige wat ik dan nog kan doen is lijstjes maken.

 - stop met roken
 - stop met [te veel] alcohol drinken
 - stop met te laat naar bed gaan
 - stop met de pil
 - stop met alles op het laatste moment doen
 - begin met meer water drinken
 - begin met een sport
 - begin op tijd

zucht.

2 opmerkingen:

margriet zei

ben jij morgen om half 1 ergens in x?? en gaan we dan samenroken? :D

Een handje vol toffe mensen zei

jammer! Ben jij op Windesheim? Ik wel weer namelijk helaas ja.

Jij deed dat toch? en nu niet meer? of nu wel weer? I just don't know.

Als dat zo is, gaan we roken. Fuck it.