zondag 25 september 2011

Safari

Het is vrijdag, half zes 's ochtends. Ik strompel de trap op. Makkelijk is het niet, zo zonder functionerend licht op de eerste verdieping van mijn nieuw studentenhuis. Ik zoek het sleutelgat met mijn sleutel terwijl ik nadenk over waarom ik die laatste 3 drankjes nou ook al weer moest atten. Na ruim tien minuten is het me dan toch gelukt. Ik wankel naar binnen en doe het licht aan. Gooi mijn sleutels op tafel. De deur dicht, kleren uit, licht uit. Ik laat me op het bed vallen en sluit mijn ogen.

Dit alles herhaalt zich zo'n twee keer per week. Best vermoeiend maar toch wel heel leuk. Mijn kamer is twintig vierkante meter. Ik woon op vijf a tien minuten fietsen van school. Ik hoor elke woensdagavond mijn duitse huisgenoot de liefde bedrijven met zijn billy-ikea-boekenkast. Een hele gezellige boel wel. Verder ben ik niet heel er goed in koken dus als er iemand van de toffe mensen ooit zin heeft om me te helpen, jullie zijn welkom! Niet alleen om te koken trouwens, gewoon om tof te doen mag ook natuurlijk.


dit is een leuk filmpje


Ik zeg het bijna elke keer maar vanaf nu ga ik echt echt echt meer schrijven. Misschien niet hele kunstige mooie stukjes maar toch wel iets. Ik beloooooof het. Verder zie je hieronder een foto van mij met een mooi masker uit Florence. Het is niet mijn masker, maar dat van Manou.

Hoe is jullie jaar eigenlijk begonnen tofferds? Zijn jullie ook met een studie begonnen? Of bezig met het examenjaar? Of of of of.


Geen opmerkingen: