donderdag 15 september 2011

Studentenleven.

Voor morgen: Hoofdstuk 2 bestuderen uit Psychological science. Dat zijn dik 40 pagina’s.
Voor overmorgen: Hoofdstuk 1 + 2 uit Wetenschapsfilosofie In De Context Van De Sociale Wetenschappen en Hoofdstuk 1 uit Understanding Research.
Morgenavond: Gezellig met groepje 6 (de floepgroep, toepasselijk genaamd) eten bij iemand thuis en daarna door naar het themabowlen! Gevolgd door, uiteraard, feest. Wat is het thema dan, vragen jullie je natuurlijk af. Nou: Disney. Dirty Disney om precies te zijn. Suggesties iemand? (kom maar niet met suggesties, tegen de tijd dat ik ze lees is het al veel te laat)
Oh en verder mag ik een paper schrijven over de rol van de biologische benadering binnen het behaviorisme en de cognitieve benadering.
Oh op het moment van schrijven (woensdagavond, morgen heb ik natuurlijk geen tijd) sta ik op het punt om naar een bandrepetitie te gaan. Die natuurlijk spoedig gevolgd wordt door een repetitie met band numero 2.
Verder hang ik in mijn tussenuren veel rond in de muziekwinkel in Utrecht. Mijn effectenpedaal heeft namelijk besloten mij na een jaar of 6 in de te laten (emotioneel moment…) en nu heb ik dus een nieuwe nodig. Oh en ik heb ook een nieuwe versterker nodig. En een nieuwe akoestische gitaar. En ik werk bijna niet, dus misschien ga ik wel een baan zoeken. Zouden ze mensen nodig hebben bij de muziekwinkel? En wanneer moet ik dat in hemelsnaam gaan doen…

1 opmerking:

Danielle zei

Als welk dirty disney figuur ben je gegaan Vic?! Vertel vertel!