dinsdag 2 augustus 2011

Weetje?

Ik weet niets. 
Ik weet niet veel.
Ik weet dat ik vrijdag op vakantie ga. 
Ik weet dat ik moe ben.
Ik weet dat ik dorst heb. 
Ik weet dat ik ga slapen zo.
Ik weet dat ik Gerard Joling vreselijk vind. 
Ik weet dat deze stomme post de laatste dinsdagpost is voor twee weken. 
Ik weet dat ik een Pottermore account heb. 
Ik weet dat ik stress heb. 
Ik weet dat ik gelukkiger dan ooit ben. 
Ik weet dat ik Daniëlle en Manou zondag in Emmen zag. 
Ik weet dat ik nog steeds piano moet spelen en zingen met Griet.
Ik weet dat ik vreselijk uit mijn ritme ben. 
Ik weet dat ik nog twee dagen moet werken. 
Ik weet dat de zee op mij wacht. 
Ik weet dat die nieuwe mango passievrucht milkshake van de Mac Donalds er heerlijk uit ziet. 
Ik weet dat ik nog vreselijk veel te doen heb voordat ik vertrek.
Ik weet dat de Plus reclames me irriteren. 
Ik weet dat ik niet meer weet wat ik hier neer wilde zetten. 
Ik weet dat ik muggen haat. 
Ik weet dat ik de afgelopen nacht 11 muggenbulten rijker ben geworden. 
Ik weet dat ik daar heel blij mee ben.
Ik weet dat ik een vreselijke post heb gemaakt. 
Ik weet dat ik vergeven word. Hoop ik. 
Ik weet dat ik nu ga stoppen JOE.

2 opmerkingen:

Danielle zei

heee wat leuk, ik heb ook een pottermore account, en manou en ik gaan vrijdag ook op vakantie wieeeeh.

margriet zei

hihihihi je zegt joe :D