woensdag 20 juli 2011

komkommertijd

JA HOOR.

Ik was weer mezelf afgelopen woensdag. geen stukje, excuses.
Maar waar de piep moet ik nu weer over gaan schrijven?!

Het is zomervakantie, het enige wat ik nu doe is films kijken, de tour volgen, bier drinken, me ergeren aan de stiekjes in mijn mond, werken en heel lang naar mijn laptop staren.

Het gaat zelfs zo ver, dat mijn twittervriendjes en ik de meest achterlijke topics trending proberen te maken. Zo zijn #megamindymatig, #geslaagtdankzijkoudijs, #cowboypunten en #anouksucks al gefaald. Iemand suggesties voor een nieuw topic?

Ik ben verder ook niet echt productief geweest de afgelopen tijd. Mijn basgitaar vangt stof, letterlijk. Arm ding. De meest inspannende activiteit van de afgelopen tijd was wel het teringeind naar Weert fietsen met Pollie en Lotje, in de stromende regen. Gelukkig maakte de dubparty in het lokale stonershol het helemaal goed. Minpuntje: mijn vans zijn nog steeds doorweekt.

What else? OH SHIT FUCK CUNT JA. Morgen heb ik een kijkavond in Eindhoven. Totally siked: awesome huis en goedkoop ook nog. Wish me luck.

Verder, krijg ik vrijdag mijn beugel. Hoe stoer is dat? Bijna 20, en zo'n pubergrill in mijn smoel. Lovin' it, nu al. Ik kan vrijdagavond als complete nerd gaan Harry Potteren.

Maar.

Weer naar de dagelijkse gang van zaken. Nog 15.1  km te gaan, Perez Moreno ligt op kop. Hopen dan Schleck en co nog iets kunnen uitspoken.

Hopelijk tot volgende week.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

WTF ik google #Anouksucks en ik kom hier terecht... hahaha vet jongens goed bezig. we gaan TT jammer genoeg niet meer halen. maar zoiets gaan we nog een keer proberen en dan met zoveel mogelijk mensen. ik vond 20ste positie nog best geslaagd voor mn eerste poging

take care bye
yuppe

margriet zei

doe maar #beugelbekkie trending maken!!!!!!!!!!!!!!!

en succes woensdagrakker:D