vrijdag 15 juli 2011

Dinsdag

Waarom heet deze column dinsdag en niet vrijdag?

Omdat dit een stukje over mij, moi, myself gaat worden en dinsdag een groot deel van mij, moi, myself dinsdag eindigde. Nouja niet voorgoed natuurlijk maar het verhaal wel. Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb, dinsdag was de Nederlandse première van de laatste film van Harry Potter. 

Vandaar dat ik in deze column ga vertellen waar ik mijn horcruxes (stukjes van mijn ziel) zou verstoppen.

1. In mijn macbook.
2. In mijn muziek (voor zover dat zou kunnen.)
3. In de ketting die ik van mijn oma kreeg.
4. In het dagboek dat ik deel met Manou en Leonie.
5. In de foto's die van mijn wegwerpcamera's komen.
6. In het armbandje dat ik deel met Sanne.

</harrypotter>

<boeiendeinformatie>

Goed, ik ben eigenlijk niet een heel boeiend persoon. Ik speel videogames, want ik ben een beetje een geek. Ik ben van plan te gaan vloggen nu ik een nieuwe videocamera en een macbook pro heb. Ik ben een nerdfighter. En mijn lievelings theesmaak is aardbei met drie schepjes suiker.

Ik houd van de winter, want dan kan je lekker op de bank zitten onder een dekentje voor de open haard. Mijn huid ziet eruit als de huid van de twilight glitter vampieren, alleen ik glitter niet. Ik werk in een gameshop. Ik vind het woord lucifer (de Nederlandse betekenis, niet de naam) mooi. Mijn grammatica is niet ontzettend goed. Mijn spelling overigens ook niet maar ik doe mijn best.

Ik ga volgend jaar naar de Academie voor Popcultuur om daar vervolgens muziek en vormgeving te gaan studeren. Ik spreek een beetje Spaans. Roken en blowen vind ik stom. Mijn favoriete ranjasmaak is perzik ijsthee. Ja, dat is een smaak. Als ik een jongen was geweest hadden mijn ouders me Tim genoemd. Ik heb een ukelele. Ik wil leren snowboarden. Ik vind Scandinavische landen mooi maar ik wil ook naar Spanje, Griekenland, de VS, Australië en Thailand. Het verste wat ik ooit heb gereisd was Parijs, op een schoolexcursie, in een overvolle krappe bus.

Mijn lievelingseten is pasta en ik ben heel chaotisch.

P.s            Sorry voor alle onnodige grammatica en spelfouten.
P.p.s         Ik hoop niet dat dit het saaiste stukje was wat je ooit hebt gelezen.
P.p.p.s      Slaap lekker!

Geen opmerkingen: