woensdag 13 juli 2011

Ik

Ik probeer iets te schrijven waardoor jullie me beter kunnen leren kennen maar dat is lastig.  Misschien wordt het wel een aaneenrijging van losse feitjes.

Ik heb sinds afgelopen November mijn rijbewijs en ik rijd graag lange stukken. Tot nu toe is dat altijd goed gegaan, ik kan wel goed rijden.
Een keer was ik betrokken bij een auto ongeluk maar toen reed ik niet zelf.
Vandaag reed ik en toen kwam er rook uit het knopje van de ruitenwissers. Bij zulk soort situaties raak ik in paniek.
Na het rook incident ging ik wel meteen verder en nu zit ik over de afsluitdijk bij een vriendin op de bank.
De laatste keer dat ik me echt gelukkig voelde reed ik in een auto met 3 van mijn beste vriendinnen en we zongen keihard mee met een liedje. Heel vals, heel leuk.
Op de terugweg vanuit Zwolle reed ik eens naast Voldemort.
Zwolle is de leukste stad op aarde.
Op dit moment ben ik opzoek naar een kamer in Zwolle. Als je er toevallig een weet....
Mijn favoriete muzikant woont ook in Zwolle. Zijn naam is Bertolf, zoek hem op.
Mijn andere favoriete muziek komt van de Beatles.
Ik slaap in en heel groot Beatles shirt.
In mijn kast hangen minstens 17 bloemenjurkjes.

Ik oefen dagelijks om Vic ooit te kunnen verslaan met Tetris.
In het youth hostel in bergen zat ik elke avond met Ilse achter de piano om someone like you van adele te spelen en keihard te zingen, en dat doe ik nu nog in de auto.
Met mijn broer kijk ik een tv serie, battle of thrones, zoiets.
Trouwens, die Duitsers van mijn vorige post kwamen we nog tegen in Oslo. We zijn geen vreemdelingen meer.

Eigenlijk vind ik dit veel minder leuk, het spijt me.

Geen opmerkingen: