maandag 11 juli 2011

respons

Hoi!

reactie op de voorgaande post.

Persoonlijk had ik het niet helemaal zo begrepen, des al niet te min (confession: Ik wist niet hoe je het schreef, ik heb het gegoogled)vind ik het een goed idee.
hierop volgen dus enkele feitjes/weetjes/dingetjes/'facts' (alles moet immers een Engelse benaming hebben tegenwoordig)

vandaag stond ik op om 5:40
Mijn vriendje lag naast me.
lekker

Ik had mijn eerste werkdag.
Hij moest naar de tandarts die zich halverwege dit kikkerland bevindt.
Ik bevind me in het Noorden.
vandaar.
niet lekker

Ik miste hem vanzelfsprekend al toen de busdeuren dichtgingen en ik nog playbackte, want het moet Engels 'dag baby.'

schoonmaken, ramen lappen.
wirwar van spinnenwebben, net als in mijn hoofd.

lekkere koffie
bifiworstje

vriendin met de hond van haar zus.

Ik ben bang voor honden, behalve die van mijn vriendin haar zus en van mijn vriendje zijn vader zijn zus en zijn moeder, maar eigenlijk wel een beetje voor die van zijn vader. de hond dus.

morgen opstaan om 5.20
werken,
maar nu niet in de auto

wakker worden
zonder liefje

lekkere koffie
ramen lappen, schoonmaken.

Ik ben bang dat ik later zo lui word. Werk is niet iets voor mij. Ik hou niet van werken. Behalve als het leuk is.

Badjassen koop ik en ik draag ze niet.

over 3 weken ga ik lekker op vakantie naar Frankrijk, en uitslapen tot 9 uur. jaja, uitslapen.

Ik moet NU slapen.
Volgende keer wil ik een leuke blogpost.

danku,

feesthoedjes,
ranja!

Geen opmerkingen: