vrijdag 4 november 2011

Snor

Ik besloot (na terug te komen van mijn eerste echte tentamen, waar ik een 9,2 voor had, maar dat terzijde) vandaag dat ik een kort verhaal ging schrijven. Het korte verhaal werd een lang verhaal en nu is het bijna vrijdag en is het nog niet af. Zo gaan die dingen. Ik weet dat jullie het begrijpen. Zodra ik het af heb zal ik het online pleuren.
Verder had ik jullie vorige week nog een mooie foto beloofd van mij terwijl ik crowdsurfend aan het gitaarspelen ben (of was het gitaarspelend aan het crowdsurfen?), dus daar mogen jullie je in de tussentijd aan vergapen. Krijgen jullie gelijk de leukste niet-kloppendste recensie van de avond mee, TADAA (wel even naar beneden scrollen en bij Valour Up Twice lezen). Blijkbaar lijk ik 16? Blijkbaar hebben wij covers gespeeld? (hint: ik ben geen 16 en we hebben alleen eigen nummers gespeeld...) Ach, ik ben toch wel blij =)

Jazeker

Geen opmerkingen: