donderdag 27 oktober 2011

Oh Yeah

Hallo trouwe lezertjes (hebben we die eigenlijk?), vandaag weer een gezellig stukje non-fictie voor jullie, het betreft mijn leven. In het bijzonder mijn leven van gisteren, want gisteren was mijn leven iets bijzonderder dan het meestal is. Gisteren was ik rockster =)

Gisteren was het namelijk zover, de cd-presentatie van mijn band, Valour Up Twice, in een propvol P79 in Den Bosch. En drie keer raden: Het was vet. Ik kan allemaal wel uitgebreid de details gaan vertellen enzo, maar dat doe ik niet, want iedereen die er niet bij was is een loser. Verder wou ik eigenlijk de foto's en filmpjes voor zichzelf laten spreken, maar er staat pas één foto online en de filmpjes zijn nog niet klaar. Maar bij deze, veel plezier met één foto. Ik ben het langharig tuig.

Kijk ons gaan

Ik wou eigenlijk een foto waarop ik gitaarspelend aan het crowdsurfen ben, maar die staan  nog niet online...

Geen opmerkingen: