vrijdag 25 november 2011

Met terugwerkende kracht

 Ga maar even dit luisteren ofzo, ook al is het een beetje raar



Laat mij je tijd verspillen
Zoals de zee speelt met het zand
Zoals we nooit tegelijkertijd wilden
Altijd pas naderhand

Als vloed en eb elkaar roepen
Zo kijkt de zee op haar klok
Zoals we het nooit wilden
Maar wel deden, op de gok
Op de golf, op de gok

Dansend met de maan
Slapend met de zo006E
En nog steeds met de smaak
Dansend op onze tong

Zo zal het gaan
Zo is het geweest
En ik blijf bestaan
Dat ben ik, Justin Kees

Er was wijn, er was hoop
er was nacht, er was stro
Er was niets, in de buurt

Er was gelach, klinkend door de nacht
En er was het moment, maar nooit lang genoeg
Nooit lang genoeg
Nooit lang genoeg

Er was spijt, er was stank
Er was haat, nog meer drank
Er werd niks geleerd

Er was hoop, er was hoop
Er was hoop, er was hoop
Er was hoop, er was hoop
Maar nooit lang genoeg
Nooit genoeg

4 opmerkingen:

hannah zei

Vannacht, toen ik niet kon slapen, heb ik bijna twee maanden van jullie blog (dat ik vond via de tumblr van één van jullie) gelezen - vanaf het heden tot begin oktober. En ik vind dit echt een hele fijne blog, dus heel veel complimentjes voor jullie allemaal!

Margriet zei

o mega lief :D

Afke zei

Heel mooi, Vic :)

tamara zei

oh wauw, dat is echt een heel mooi compliment! en vic dit is mega mooi