dinsdag 11 oktober 2011

waarschijnlijk

Het enige probleem wat een oude man heeft is zijn vrouw. zo doen ze tenminste wel altijd in televisieseries. Dat vind ik altijd wel redelijk flauw. Het enige probleem wat ik heb is dat ik naar de wc moet en ik al in mijn bed lig. Dat is altijd zo naar! Bovendien wou ik proberen mijn nagels zebra-achtig te lakken, maar dat is nogal de soep in gelopen.

Nu zit ik in de trein naar Zwolle. Ik zit in de stiltecoupe, maar er zijn pratende meisjes, zoals altijd. Zelfs wanneer er wat van gezegd wordt reageren ze geirriteerd en vijf minuten later praten ze gewoon weer luidop.

Nu zit ik op school. Natgeregend en een iets te kort jurkje. met ananas,meloen,mango sap van de albert heijn to go. en een focassia mozarella, want dat was een dubbeldeal.

De regen maakt me 's ochtends heel chagerijnig, maar 's avonds vind ik het wel lekker.

Ik had om half 11 afgesproken met iemand, maar die is er nog steeds niet. Als ze er om 11 uur nog niet is ga ik weg en neem ik de rest van de dag vrij. Ook geen huiswerk. Dan ga ik appelflappen bakken, boek lezen in bed, badderen met kaarsjes op de badrand, koffie en thee drinken, nagels opnieuw lakken en dat soort dingen. God, wat hoop ik dat ze niet komt!

Geen opmerkingen: