donderdag 1 september 2011

Wat heb ik toch een zwaar leven

Voor de verandering eens even geen wazig (en dan wazig in de zin van onsamenhangend/zweverig/verzonnen/weetikveelwat) stuk van mij, maar een kijkje in mijn leven van de komende weken. Die zijn namelijk nogal druk. Geen idee of jullie ook een schrijfseltje van mij gaan krijgen volgende week, maar dat zien we dan wel weer.

Het begint allemaal vanavond: De eerstejaarsintroductieborrel (ja dat is een woord) bij studentenzeilvereniging Histos in Utrecht. Dit wordt meteen opgevolgd door het eerstejaarsintroductiezeilkamp waarvoor we vrijdagochtend om half 8 (UITROEPTEKENS) verwacht worden.
Het is dus verstandig om een slaapplek te hebben van donderdag op vrijdag, staat nog nadrukkelijk in de brief. Dus ik als een gek al mijn Utrechtse contacten inschakelen en kijken of ze toevallig nog ergens een matrasje over hebben. Blijkbaar niet.
Dus vanavond ga ik vrolijk, met een hele tas vol spullen voor het hele weekend, naar de introductieborrel en dan ga ik daar hopen dat iemand mij een slaapplek aanbiedt. En als dat niet gebeurd, dan is dat stom en heb ik een probleem. Maar dat zien we dan wel weer.
Nou, daarna ga ik vrolijk (hopelijk) met de bus naar Friesland, om me daar afwisselend als boer en als pooier te verkleden (het thema van het weekend: Tempation Weiland. Jippie...). En misschien ga ik ook nog wel wat zeilen dit weekend. Over zeilen wordt minder gesproken dan je van een zeilvereniging zou verwachten. Over borrelen des te meer.
Deze zondag mis ik dan (helaas helaas) de laatste afmixtaferelen van onze (binnenkort te bestellen) EP van Valour Up Twice. Maar, verantwoordelijk als ik ben, heb ik alle opmerkingen en dingen die ik nog veranderd wil hebben al uitgebreid met de rest van de band besproken en die gaan het fixen. Komt helemaal goed dus.
Dan kom ik als het goed is dus thuis, ergens op de zondag (denk ik, over naar huis gaan wordt ook weinig gezegd in de instructiebrief), ga ik waarschijnlijk heel vroeg mijn bed in om maandag weer fris en fruitig om 10 uur 's ochtends (dat is geen uitroepteken waard hè) op de universiteit te zijn voor mijn faculteitsintroductie. daar ben ik ongeveer dag en nacht (of in ieder geval tot gemiddeld een uur of 8 's avonds) mee bezig. Uiteraard wordt een introductie gevolg door een feest (hoe kan het ook anders), dus donderdagnacht ben ik tot 4 uur 's nachts (volgens het programma tenminste) bezig.
Dan mag ik vrijdag fijn weer naar huis toe voor rijles. Wat een fijn leven heb ik toch. Dan heb ik op de vrijdagavond een feestje. Dan mag ik zaterdagmiddag werken, heb ik zaterdagavond een optreden (met The Common Sense) en mag ik gelijk na dat optreden door naar nog een feestje. Zondag ben ik de hele dag welkom op nog een feestje.
Heftig is mijn leven hè? Ik hoop dat ik het overleef

Geen opmerkingen: